24. Gün: Pucon

Saat 06:00’da alarmın sesiyle uyandık ancak Funda volkana tırmanamayacağını, kendini iyi hissetmediğini ama istersem benim yalnız gidebileceğimi söyledi. Funda’nın dinlenebilmesi açısından yalnız gitmeyi kabullenerek merakla German’ın kapıyı çalıp çalmayacağını beklemeye başladım.
Saat 06:20’de German hava koşullarının uygun olduğunu ve Villarica’ya gidebileceğimizi söyledi. Ben Funda’nın gelemeyeceğini, sadece kendimin katılacağını söylediğimde ise turu en az iki kişi için düzenlediklerini bizden başka da kimse olmadığı için eğer gitmek istiyorsam 2 kişi fiyatı ödemem gerektiğini söyledi. Ancak hem Funda’yı yalnız bırakmamak hem de 90.000 peso bir kişi için çok fazla olacağı için ben de Villarica hayalimden vazgeçmek zorunda kaldım.
German gazı açtığını söyleyince ısıtıcıyı açıp tekrar yattık. Saat 10:00 gibi uyandığımızda Funda kendini biraz daha iyi hissediyordu ve bisiklet turunu yapmak istediğini söyledi. Birkaç defa emin olup olmadığını sorduktan sonra bisikletleri kiralayıp toplam 40 km’lik Ojos de Caburgua çemberini yapmak üzere yola koyulduk..

Volkan’ın küllerinden oluşan yolun üzerinde doğada ilerlerken…

inekleri,

atları,
domuzları,
koyunları,

ve kartpostalımsı manzaraları gördük.
Ojos de Caburgua
Funda ise 10km sini atlayıp 30 km’ye indirdiğimiz bu rotanın bazı yerlerinde mutlu oldu, bazen isyan etti, bazen geride kaldı ama yine de parkuru tamamlamayı başardı. Tabii bir de “köpek çitlerden atladı geliyor” dediğimde adrenalin patlaması yaşadı…
Kulübemize geri döndüğümüzde hava karamıştı…